У міру повільного, але вірного наближення до автосервісу багато думок відвідують такого обережного водія. Наприклад: "Тонувати автостекла - означає зробити машину затишніше, елегантнєє, красивіше...." Або: "Затонірованная" машина не дозволяє водієві вільно орієнтуватися в темний час доби, навіщо..?" І нарешті: "А раптом що-небудь доведеться залишити в салоні, що-тоді?" Але найголовніше питання буде звернене до майстра в спецодягу: "А хоч за що я гроші віддаю-то?" "Правильний" майстер тут же відповість: "За високотехнологічний продукт, що складається з багатьох шарів і зроблений з якісних матеріалів і фарбників". В усякому разі - це точний опис більшості якісних плівок, присутніх на нашому ринку. Швидше за все, вам зможуть запропонувати що-небудь з асортименту провідних фірм виробників, таких як "Sun Gard", "CP Films" або "Johnson". Компанії, що випускають ці плівки, є сучасними лідерами індустрії, що дозволяє їм постійно оновлювати свою продукцію і не червоніти за її якість. На відміну від "колег" по бізнесу китайсько-тайваньсько-  польського походження, що удосталь поставляють плівки на авторинки нашого міста. Такі комплекти типа "Відріж і наклей сам" особливо підійдуть скупим, які цього сезону платять двічі. А не тричі, тому що попереднє "растонірованіє" виробляється безкоштовно. Крім того, у фірмовому сервісі на плівку дається серйозна гарантія - від двох років до довічної, залежно від типа вихідного матеріалу. Сам процес тонування легкового автомобіля зазвичай займає 2-3 часа- саме стільки часу вирушає у кваліфікованого майстра на підготовку, розкроювання, підгонку і надання форми скла за допомогою нагрівання. Плівки надійно встановлюються на скло за допомогою спеціального акрилового адгезивного клею. Отже краще обійдіть стороною тих, хто пропонує вам віддати машину вранці, а отримати увечері. Такі "майстри" з вітчизняною машиною ще може абияк і впораються, а з іномаркою навряд чи. Особливо якщо буде потрібно розбирання дверних механізмів, що зачіпає замки, подушки безпеки і так далі Економлячи, ви робите все на свій страх і ризик. Дешево, безумовно, зробити можна, але знайти потім того, хто тонував, якщо плівка пішла міхурами або облазила, буде дуже складно. З фірмовим же сервісом і хорошими плівками справа йде набагато простіше. Правда, виникає інша проблема, а саме "як зробити правильний вибір". Річ у тому, що провідні виробники представляють щонайширшу гамму відтінків Але в цілому, всі плівки діляться на металізованих і неметалізованих (фарбовані). Їх характеристики вимірюються за такими показниками, як передача і віддзеркалення видимого світла, відхилення сонячної енергії і багатьом іншим. У кожній серії є свої відтінки, і, вибравши вподобаний, ви самі задаєте дискретний крок, градацію по светопропуськаємості і тд. При цьому також можна вибрати тон плівки (сіруватий, коричневий...) і міру її прозорості (темна, але прозора; світла, але каламутна). ажучи про тонуючі плівки, не можна забувати і про те, що допомагаючи впорається з жарою, вони одночасно і захищають інтер'єр автомобіля, створюючи надійний бар'єр між ним і руйнівною дією сонячних променів. Плівка врятує від вигорання оббивку вашого салону, захистить від перегріву панель приладів, значно збільшить термін дії гумових, дерев'яних і шкіряних елементів дизайну вашого автомобіля. Фірмові плівки розраховані на віддзеркалення 99% ультрафіолетових променів і 45% сонячного тепла. Але на цьому задоволення не кінчаються. Шар плівки, нанесений на скло, істотно збільшує його міцність. Просто уявіть, що на ваш "триплекс", що і так складається з трьох шарів, наклеюється ще і четвертий. Навіть звичайні стекла стають значно міцнішими і наполегливішими чинять опір грабіжникові. Те ж саме стосується і досить популярного "бронювання" фар. І проте, отримуючи заслужене задоволення, не забувайте про закон. Виїжджаючи до Фінляндії, пам'ятаєте, що будь-яке тонування лобових стекол, і стекол розташованих в передніх дверях, заборонено. Навіть якщо ваша плівка сверхпрозрачна. Наш лояльний вітчизняний ГОСТ дозволяє тонувати ці стекла до 25% і 30% відповідно. Останні можна затемняти до 40%. Хоча ходять чутки, що у нас в найближчому часі буде прийнята фінська (вона ж общєєвропеськая ) модель вирішення цієї проблеми.
|