Друга по важливості річ у внутрішньому інтер'єрі автомобіля - це звичайно ж автомобільна аудіосистема. Сучасна пристойна аудіосистема є не лише магнітолою і парою колонок, але сабвуфер, підсилювачі, чейнджер, масу різних дротів. І ще цінителі потужного і об'ємного звуку можуть поставити собі не дві, а набагато більше колонок. варіанти «озвучування» вашого залізного коня: -бюджетний варіант(магнітола, передня і задня акустика). Бюджетна акустика складається з двох фронтальних динаміків, два тилових і голови(магнітоли) Причому підсилювачем служить вбудований в магнітолу підсилювач. Така система стоїть в більшості заводських автомобілів і є стандартною. Підійде для тих, хто любить слухати музику швидше як фон. Плюси – недорого. Мінуси - вельми велике спотворення сигналу при макси
... Читать дальше »
Ви напевно не раз чули це слово - карбон. Зараз карбон не є чудасією і його можна побачити на тюнінгованних авто в елементах кузова(капот, обважування, спойлер і так далі) або внутрішнього дизайну салону автомобіля. Але не всі знають з чого зроблений карбон і які у нього плюси і мінуси, а так само як майстри видають інший матеріал за карбон. У цій статті ми розкриємо вам повністю тему «карбону». Що вдає із себе карбон або угльоволокно Карбон(від латів. carbo, родовий відмінок carbonis - - вугілля) - це композитний матеріал, який складається з переплетених під певним кутом між собою ниток вуглецю, отримані шари тканини з'єднуються між собою епоксидними смолами. Нитки вуглецю, як основна частина карбону, є дуже стійкими до розтягування волокнами на одному рівні із сталлю. Тобто їх дуже складно
... Читать дальше »
Всім добре відомо, що взуття має бути чистим. Навіть якщо на людині одягнений прекрасний костюм, а черевики або туфлі брудні, то вони зіпсують все враження. З автомобілями, приблизно, та ж ситуація, тому багато водіїв прагнуть поставити на свої автомобілі красиві колісні диски. До речі, загальноприйняте поняття «Автомобільний диск», під яким мається на увазі сталевий круг, куди надівається покришка, не зовсім вірне. Річ у тому, що в автомобільній промисловості прийнято позначати проміжна ланка між маточиною і шиною словом «колесо», а «диском» називається центральна частина колеса з посадочними отворами для кріплення до маточини автомобіля. Які ж пред'являються вимоги до коліс? Головною є міцність. Автомобільне колесо повинне не лише нормально поводитися при їзді по рівному асфальту, але і витримувати так звані «пік
... Читать дальше »
Для одних людей автомобіль ще розкіш, для інших - лише засіб пересування. Але зустрічаються і такі, для кого він, головним чином, засіб задоволення своїх амбіцій. Моральну сторону цього аспекту обговорювати тут не будемо. А ось про безпеку давайте поговоримо, причому як тих, хто займається специфічним тюнингом, так і що оточують. БЛАКИТНІ ФАРИ Людини, що перетворює автомобіль на новорічну ялинку, немає сенсу запитувати, навіщо він це робить.Напевно, вважає, що так його машина виглядає "крутішою", або вірить, що колба лампи, пофарбована в блакитний колір, різко збільшує світловий потік. Розвіяти останню помилку ми попросили фахівців відділу світлових приладів НДІ Автоелектроніки. Для більшої переконливості купили сім пар кольорових ламп - тих, що частіше зустрічаються в торгівельних точках Москви. Багато з інтерференційним п
... Читать дальше »
Автомобільна газорозрядна лампа - HID (High Intensity Discharge або в простонародье"ксеноновая лампа") випромінює світло за допомогою створення електричного розряду між електродами. Ксенон став проривом в історії автомобільної світлотехніки. Ксенонові лампи стали застосовуватися в автомобільних освітлювальних приладах з 1992 року. Такі лампи не лише забезпечують краще освітлення дороги у полі зору водія, але також підвищують безпеку руху. Сьогодні практично всі крупні автовиробники світу починають встановлювати Ксенон, як стандартне устаткування своїх автомобілів. Тут необхідно особливо вказати на поширену помилку серед автоаматорів і тих, хто має відношення до цієї сфери. У продажу часто попадаються звичайні автолампи "галогенки" з так званим ксеноновим наповненням.Світло ксенонових фар вже давно стало звичне на українських дорогах. В
... Читать дальше »
Трохи теорії Не дивлячись на те що при описі різних інсталяцій шумоїзоляция, як правило, згадується побіжно, насправді вона дуже важлива, і зневажливо відноситися до неї просто не можна. Слухати хороше звучання крізь масу сторонніх звуків від двигуна, дороги і інших подразників ніхто не хоче. Сумний факт — для вітчизняних автомобілів це особливо актуально. Більш того, до традиційних шумів додаються шуми, джерелом яких стане сама аудіосистема. Створювані нею коливання повітря, особливо потужні хвилі, від сабвуфера приводять до того, що починають „голосити" обшивка і інші елементи інтер'єру, включаючи кузовні панелі. Шумо- і віброізоляція також направлена на те, щоб створити акустичним системам і сабвуферу оптимальні умови роботи, оскільки установка НЧ-і НЧ/СЧ-голівок в монтажні поверхні, що деренчать, без дотримання гер
... Читать дальше »
Існує два типи люків, що встановлюються не на конвеєрах, а в сервісі-центрах, — жорсткі із скляною панеллю і м'які з водонепроникним полотном зрушення. І ті та інші випускаються з ручним або електромеханічним приводом. Крім того, скляні люки (деякі з яких можуть комплектуватися додатковими сонцезахисними шторками) діляться на зрушення і підіймальні. На вибір тих або інших люків, як і багатьох інших автоаксесуарів, робить вплив своєрідна мода. Зовсім недавно предметом гострих бажань багатьох автоаматорів були підіймальні люки з ручним приводом, прості і недорогі. Інша справа зараз — попит пішов, в основному, на люки зрушення, та ще і з електромеханічним приводом...
Найбільшого поширення набули литі диски з алюмінієвого сплаву. У них помірна ціна і непогані споживчі властивості. По своїй міцності вони практично не поступаються сталевим, правда, при сильному ударі вони не гнуться, а розколюються. Штамповані диски часто називають "кованими", не дивлячись на те, що кування і штампування два різні технологічні процеси. За своєю ціною ковані диски дорожчі, ніж литі, зате вони міцніші і легші. Крім того, у них унеможливлено технологічних дефектів, що зустрічаються в литих дисків. Окрім цього технологія кування дисків дозволяє поліпшити їх дизайн. Магнієві диски дещо
легше, ніж алюмінієві. Вони добре тримають удари, але у них є істотний недолік - дуже велика схильність корозії, а подолання це приводить до істотного збільшення ціни...
У міру повільного, але вірного наближення до автосервісу багато думок відвідують такого обережного водія. Наприклад: "Тонувати автостекла - означає зробити машину затишніше, елегантнєє, красивіше...." Або: "Затонірованная" машина не дозволяє водієві вільно орієнтуватися в темний час доби, навіщо..?" І нарешті: "А раптом що-небудь доведеться залишити в салоні, що-тоді?" Але найголовніше питання буде звернене до майстра в спецодягу: "А хоч за що я гроші віддаю-то?" "Правильний" майстер тут же відповість: "За високотехнологічний продукт, що складається з багатьох шарів і зроблений з якісних матеріалів і фарбників". В усякому разі - це точний опис більшості якісних плівок, присутніх на нашому ринку. Швидше за все, вам зможуть запропонувати що-небудь з асортименту провідних фірм виробників, таких як "Sun Gard", "CP Films"
... Читать дальше »
Вітаю всіх, кому не байдужий зовнішній вигляд вашого авто. Хочу поділитися зі всіма особистим досвідом створення «ексклюзивного» аеродинамічного пакету для свого Ськая в 33 кузові. Спершу, коротке оповідання, про його придбання. Моє захоплення спортивними авто почалося з придбання банального, цивільного автомобіля Тойота Каріна ЕД 95 гв з ДВС 3s-fe і механічною коробкою, завдяки якій я і підсів на гонки у всіх їх проявах.На перший погляд не вимоглива Ed-шечка не мала шансів на спортивні досягнення, але ця ручка, яка була в ній, дивувала не лише мене, але і всіх гонщиків, роззяв і інших любителів нічних гонок. Чорна ed-ха їхала краще за всіх своїх побратимів з такою ж комплектацією. Частенько намагалися мене викрити в реальності стічної комплектації, але поклавши руку на серці можу запевнити всіх що окрім заміни кілець
... Читать дальше »
Слово тюнинг ми бачимо повсюдно, в рекламних блоках місцевих газет безкоштовних оголошень зосереджено величезне число фірм що займаються цим видом діяльності. Добре, що все більше число людей займають ніші діяльності і знаходять своє покликання саме в тюнингу автомобілів. Так само з'являється велике число людей споживачів цих послуг, починають обертатися грошові маси, що приводить до загального і повсюдного підйому економіки і розвитку підприємництва. Так якщо добре навчиться виконувати тюнінговиє деталі можна зайнятися постійних випуском таких елементів і заробляти непогані гроші. Хотілося б розглянути конкретні приклади роботи з матеріалами, які буде потрібно для виконання зовнішнього тюнингу автомобіля. Найчастіше до тюнингу
... Читать дальше »