Форма входа

Поиск

Календарь

«  Февраль 2011  »
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Вс
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28

Архив записей

Наш опрос

Оцените мой сайт
Всего ответов: 13

Статистика


Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0
Суббота, 21.06.2025, 01:30
Приветствую Вас Гость
Главная | Регистрация | Вход
Автоtuning.PRO
Главная » 2011 » Февраль » 20 » Вимоги авто для - NOS - азот
18:27
Вимоги авто для - NOS - азот
  фото: http://tune-zone.ru
 Важливі моменти: Якщо у вас 4-х циліндровий двигун, то на нього безпечно встановлювати систему потужністю 25-50 к.с., для 6-ти циліндрового двигуна ця планка піднімається до 75 к.с., а якщо у Вас 8-и циліндровий мотор, установка 100 сильної системи є тією межею коли не потрібне внесення змін у двигун і трансмісію. Модернізації порядку 25-100л.с. (Середній рівень) вимагають використання більш холодних свічок запалювання. 
 
Следует пам'ятати що температура займання зросла, тому слід уникати 
передчасного займання палива. У уникнення детонації, краще за все встановити ковані спортивні поршні, це відноситься і до звичайних автомобілям.Увеліченіе потреби в паливі зумовлює використання електробензонасоса більшої продуктивності. 
 
Топлівний насос повинен бути здатний прокачати 3.79 літра на годину на кожні 10 к.с. "У режимі повного газу", напімер, 300-сильному мотору потрібно паливний насос з продуктивністю 113.4 літра на годину. 
 
Прі використанні нітрооксіда "головним болем" є детонація. Тому слід використовувати паливо з як можна більш високим октановим числом. Звичайні дорожні комплекти нітрооксіда про які ми писали вище можуть спокійно функціонувати на 92 бензині. При агресивною збільшенні потужності слід використовувати спортивний бензин з октановим числом 100. Вам необхідний датчик тиску палива, тому що слід знати тиск у паливній системі в режимі повного газу. Це вказує досить палива прокачує бензонасос, що дозволяє уникнути умов збідніння паливної суміші. Мінімальна рекомендована тиск становить 5psi, динамічного паливного тиску. 
 
Прі використанні нітрооксіда обсяг у балоне падає, і тиск теж падає. При зменшенні тиску подача нітрооксіда скорочується. Кількість нітрооксіда безпосередньо залежить від тиску в балоне, тому потрібно датчик тиску нітрооксіда вказує на стан подачі нітрооксіда. Слід переконатися, що тиск не перевищує 1.100psi, в іншому випадку це може призвести до пошкодження прокладок, що спричинить скорочення подачі нітрооксіда. Зі збільшенням температури, тиск всередині балона збільшується. Тиск у повному балоне при температурі (60 градусів) дорівнює 675psi. Однак подача нітрооксіда з повного балона при температурі (60градусов) буде менше подачі нітрооксіда з на половину порожнього балона при температурі (80 градусів) - тиску 865psi. Тому виробники продають грілки для балонів, які необхідно використовувати. (Градуси швидше за все, за Фаренгейтом). 
 
Прі інсталіціі системи слід використовувати тефлонову пасту замість тефлоновою стрічки для ущільнення різьбових з'єднань на соленоїда і патрубках. Тефлонова стрічка може відірватися і потрапити всередину соленоїда, закупорюючи перепускні канали. 
 
Оксід азоту - безбарвний газ, який не має запаху, що складається з двох атомів азоту й одного атома кисню (N2O) в якому вага кисню становить 36%, що значно більше ніж у повітрі. Це дозволяє суміші горіти з виділенням великої температури. Щоб відокремити молекули кисню від молекул азоту потрібна дуже висока температура. Хімічна реакція горіння оксиду натрію відбувається в камері згоряння відрізняється від горіння чистого кисню, який горить дуже швидко і некеровано, а молекули азоту уповільнюють реакцію на стільки, щоб зробити упорскування кисню керованим. 
 
Чістий кисень занадто б сильно детонував. Додатковий кисень підвищує рівень горіння в циліндрі, змушуючи суміш горіти швидше і "жарче". Цей процес у свою чергу розвиває більший тиск у циліндрі і як результат - підвищення потужності. 
 
Как вже було сказано оксид натрію це газ. Відповідно для використання його в автомобілі але повинен бути упакований в циліндр під високим тиском (900-1000psi), яке дозволяє перетворити газ в рідину і зробити його портативним. Потрапляючи в камеру згоряння, закис азоту вертається у свій газоподібний стан і при цьому прохолоджується до -51 ° с. Проходячи по повітроводу цей дико холодний газ прохолоджує повітря йде в циліндр. Коли суміш охолоджується вона стає щільніше дозволяючи додати більше бензину. 
 
Такім чином холодна, густа робоча суміш дозволяє витягати ще більше число коней з движка тому що від зменшення температуру в камері згоряння на 10 ° с ми отримуємо приріст у конях на 1%, а це значить, що при зниженні температури на 50 ° с в 300 сильному двігла ми одержуємо аж 30 коней, (і це ще не сам нітроксід) що взагалі-то не погано. 
 
Все ці радості омачаются деяким ризиком. Як і все в цьому житті - занадто багато хорошого може нашкодити. Усі страшні історії про оплавився поршні і згорілі Пакети підкріплені фактами. 
 
Для того, що б використовувати нітру безпечно, головне не перегинати палицю, адже вам хочеться відірватися, але ніяк не вибухнути. Поки ви встановлюєте відносно не потужну НІС (нітрооксидних система), боятися нічого. Але як тільки ви перевищуєте можливості двигуна, починаються проблеми. 
 
Ітак: 4-х циліндровому мотору підходить НІС потужністю 25-50 к.с.; 6-ти циліндровому - до 75 л.с.; і якщо у вас 8 циліндрів, то не більше 100 к.с. Якщо це занадто для вас мало, то вам знадобиться досить сильно тюнінгувати мотор. Якщо ж ви залишаєтеся в запропонованих рамках, то все, що вам потрібно це замінити свічі на менш холодні адже температура в камері згоряння підвищилася. 
 
Еслі ви все таки "заторчалі" від Нітри, то пряма вам дорога на доопрацювання двигуна і в першу чергу поршнів. Вам потрібно знайти ковані спортивні поршні з кільцями, опущеними нижче верхнього краю поршня - товста голівка поршня захистить їх від прогоряння. 
 
Следующая, але не менш важлива доробка - система подачі палива. З підвищенням тиску в циліндрі потрібно більше палива, а відповідно і більш продуктивний паливний насос. Вам потрібен такий, що б прокачував 4 літри бензину на кожні 10 коней у годину при максимальному навантаженні на двигун. Так само не зайвим буде датчик тиску в циліндрі, який допоможе контролювати роботу паливного насоса. 
Інформація з сайту: http://www.bmwgtn.ru
Категория: Азот - NOS | Просмотров: 5924 | Добавил: Максюша | Теги: Авто, Азот, Нитрос | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
s">

Добавить комментарий





Copyright MyCorp © 2025 | Сделать бесплатный сайт с uCoz