Автомобільна газорозрядна лампа - HID (High Intensity Discharge або в простонародье"ксеноновая лампа") випромінює світло за допомогою створення електричного розряду між електродами. Ксенон став проривом в історії автомобільної світлотехніки. Ксенонові лампи стали застосовуватися в автомобільних освітлювальних приладах з 1992 року. Такі лампи не лише забезпечують краще освітлення дороги у полі зору водія, але також підвищують безпеку руху. Сьогодні практично всі крупні автовиробники світу починають встановлювати Ксенон, як стандартне устаткування своїх автомобілів. Тут необхідно особливо вказати на поширену помилку серед автоаматорів і тих, хто має відношення до цієї сфери. У продажу часто попадаються звичайні автолампи "галогенки" з так званим ксеноновим наповненням.Світло ксенонових фар вже давно стало звичне на українських дорогах. Він перестав викликати якісь відчуття, окрім, можливо, роздратування від засліплення у зустрічних водіїв. Ксенон сьогодні встановлюється практично у всі автомобілі, послуга ця вже не екськлюзівна, виникла і розвивається ціла галузь сервісу. Проте встановлюється Ксенон по-різному, і тут варто прояснити ситуацію. У нашому матеріалі будуть відмічені особливості різних варіантів Бі-Ксенону,які придбали популярність останнім часом. Не зменшуючи достоїнств ксенонового світла, подискутуємо про його недоліки, згадувати які доки не дуже-то прийнято. Що це таке автомобільний Ксенон? Термін "Ксенон” для позначення автомобільних газорозрядних джерел світла прижився лише в російській мові. За кордоном цей продукт називають абревіатурою Hid-lamp — лампа розряду високої інтенсивності (479).