 Коли ви сідаєте в "іномарку" нехай навіть не найбільшого golf-класу, що в першу чергу спадає вам на думку? Ні-ні, не варто згадувати негідну вас почуття заздрості, а також гіркоти і образи за нашу автомобільну промисловість. Все ж таки першим зрозумілим дією буде спроба за звичкою підлаштувати своє тіло під особливості сидіння, як це часто трапляється в салонах багатьох автомобілів. І навряд чи ваша спина захоче позбутися приємною бічної підтримки, а поперек - зручного підпору в нижній частині спинки. Обично трохи більш жорсткі, "правильні" сидіння допоможуть вам розслабитися, утримуючи хребет у здоровому з медичної точки зору положенні. Незважаючи на те, що практично всі компанії ведуть свої власні розробки в цій галузі, багато хто з них роблять замовлення фірмам, що спеціалізуються тільки на випуску професійних автокрісел. Ярчайшім прикладом може служити багаторічне співробітництво відомої фірми Recaro з такими відомими виробниками автомобілів, як Volkswagen, Opel, SEAT, Audi, Porsche. Але крім продукції, що поставляється прямо на складальний конвеєр, такі фірми випускають і сидіння, доступні кожному, хто захоче створити в своїй машині комфорт, властивий машинам більш престижного класу. Для прикладу розглянемо гаму сидінь вже згаданої нами фірми Recaro. К числа самих популярних і доступних можна віднести моделі SR і n-joy. Популярність супроводжує цим сидінням аж ніяк не випадково - створені з розрахунку на активний стиль водіння, вони дозволяють водієві повністю зосередитися на управлінні, не відволікаючись на інші дрібниці. Зокрема, регульована підтримка поперекового відділу забезпечує єдино правильну посадку, знімаючи біль і напругу в спині, а подовжується подушка сидіння забезпечує розвантаження ніг. Ручки регулювання нахилу і позиції на сидіннях цієї серії продубльовані по обидва боки, так що підігнати крісло під себе тепер можна будь-якою рукою. Следующій клас сидінь найкраще характеризується словами "стиль" і "індивідуальність". Представлені у ньому моделі Sport і Style в рівних пропорціях поєднують в собі відмінний дизайн, продуману ергономіку і комфорт. Чи жарт, в стандартну комплектацію цих моделей входять електричне регулювання висоти і нахилу подушки сидіння, регульована бічна підтримка, підресорена і подовжується подушка сидіння. Модель SR (Street Racing) має стильний інтегрований підголовник з двома прорізами, призначеними для чотирьохточковими ременів безпеки - спеціально для тих, хто хоче отримати максимум безпеки та впевненості. До речі про безпеку - вам доводилося коли-небудь бачити звичайне сидіння в розрізі? На відміну від стандартного трубчастого каркаса, основа сидінь Recaro має суцільну структуру, чия міцність перевищує європейські норми з безпеки на 20%. Пояснічний підпір регулюється за допомогою системи Airmatic - ви самі задаєте індивідуальні характеристики. За додаткову плату вам встановлять Recaro Vent - систему вентиляції, охолодження та підігріву, яка починає діяти вже через 20 секунд після включення. У спекотну погоду вся волога, замість того, щоб накопичуватися на вашій спині, відводиться з поверхні крісла через спеціальні повітряні канали і вентиляційні прорізи в спинці. Вступая у вищий клас, переходимо до класичних сидінням компанії - моделям Ergomed і Orthopaed. Їх назви говорять самі за себе - це зразкові сидіння з ергономіки і комфорту. Серед основних нововведень - спеціально для високих водіїв хід висунутою подушки сидіння був зроблений трохи довше, а для полегшення посадки і висадки бічна підтримка цих моделей не так яскраво виражена. Orthopaed і Ergomed в "стандарті" мають весь пакет можливих функцій, таких як електричні регулювання висоти і нахилу спинки сидіння, бічний і поперекової підтримки, система клімат-комфорту, сенсорне управління з підсвічуванням. Крім того, Recaro випускає і професійні гоночні сидіння, наприклад, моделі SP-G/SP-A.Спеціальна основа таких сидінь поглинає енергію удару, зменшуючи перевантаження, що діють на пілота. Форма цих моделей забезпечує поліпшену підтримку в області спини, а спеціальна підтримка голови дає додатковий захист при аварії. При виробництві сидінь використовуються два основних матеріалу: ударостійкий склопластик (SP-G) і легкий карбон (SP-A). І ще раз про здоров'я: Recaro є першим і єдиним виробником сидінь, чиї розробки повністю відповідають критеріям незалежної німецької асоціації AGR - організації, що досліджує проблеми здоров'я спини і хребта. А наостанок порада: встановивши нові сидіння в свій автомобіль, не забудьте його як слід замкнути - адже ваша машина ще ніколи не була така гарна, як тепер.
|