 фото: http://www.paneuro.ruПрактично всі автолюбителі намагаються зробити зі свого автомобіля щось неповторне і, таким чином виділити його з мільйонів інших таких же машин. Всі роблять це по-різному: хтось займається серйозним тюнінгом, інші обмежуються доопрацюванням зовнішнього вигляду. Тому і буде присвячена стаття, а точніше тонування скла автомобіля. Якщо ви вирішили «сховатися» від інших учасників руху за темними скельцями, проте не хочете витрачати великі гроші, то цей матеріал саме для вас. В цілому процедура тонування не представляє особливої складності, вона лише вимагає уважності і акуратності. Отже, почнемо: Вибор плівки Вітріни автомобільних магазинів рясніють різними плівками для тонування, причому більша частина її американського виробництва. При виборі, важливо керуватися глибиною тонування (її здатністю пропускати світло). Справа в тому, що не вся плівка дозволена ГОСТом. Для успішного проходження техогляду в ДАІ плівка на лобовому і задньому склі не повинна бути глибше 25%, на передніх бокових - не більше 30%, на задніх бічних - не більше 40%. У випадку, якщо світлопропускання скла після тонування не вкладеться у вищеописані норми, техогляд вам пройти не вдасться. Подготовка автомобіля Первим справою необхідно ретельно відмити всі стекла з обох сторін і висушити їх. Також необхідно підготувати кое0какіе приналежності: мильний розчин (бажано в спреї), гострий ніж, гладку поверхню, кредитку або щось на зразок, і, звичайно, саму плівку. Далее слід видалити всі гумові поверхні, які можуть перешкодити роботі. Мова йде про ущільнювачах стекол, а, можливо, і про обшивках дверей. Обов'язково заклейте малярським скотчем все навколо скла, щоб ніяка пил не потрапила під плівку.Приклеювання плівки Как тільки ви закінчите з усіма приготуваннями, можна приступати безпосередньо до процесу приклеювання. Робиться це в такий спосіб: розмітьте плівку так, щоб вона повністю закривала скло, і залиште трохи по краях для того, щоб напевно не помилитися. Далее наноситься мильна спрей на всю поверхню скла, після чого можна почати клеїти. У цій процедурі важливо, щоб під плівкою не утворювалося бульбашок і, разом з тим, щоб туди не потрапив пил. Саме для цього вам і знадобитися «кредитка»: з її допомогою дуже легко розгладити плівку, випустивши з під неї мильний розчин, не допустивши бульбашок. Для того, щоб плівка лягла ідеально, необхідно поступово склеюючи її з воскового листа, наклеювати на скло. Ні в якому разі не знімайте плівку повністю перед кріпленням до скла, у противному випадку вам навряд чи вдасться рівно її приклеїти.
|