 Прямоточний глушник або Спортивний глушник - безсумнівно важливий атрибут автомобільного тюнінгу, а також тюнінга для мотоциклів, який зустрічається як на серйозно заряджених машинах, так і на екземплярах з кольоровими бризковиками і світиться підсвічуванням днища. А який ефект дають гарчали вихлопні системи насправді? Глушітель і його функції Система випуску відпрацьованих газів / вихлопні системи виконують декілька завдань одночасно. Перша і найпростіша завдання полягає в тому, що вихлопні системи відводять вихлопні гази за межі кузова автомобіля. Друга, до речі не менш важливе завдання випуску - забезпечення найкращого наповнення циліндрів паливоповітряної сумішшю. І, нарешті, третьою завданням випускної системи є власне глушіння шуму вихлопу газів. Вихлопние системи: конструкція глушника стандартного Ні проста труба, ні налаштований випускний колектор не впорається з глушінням шуму самостійно, для цього необхідний глушник. Однак, на автомобілях, призначених для гонок, зустрічаються вихлопні системи, у яких відсутній глушник, але, як правило, тільки на турбірованних моторах. У стандартній системі випуску низькочастотну складову шуму в основному глушить резонатор, але і глушник виконує не менш важливу роль, головне завдання якого полягає в запрошених високочастотних сигналів. Штатний глушник звичайно являє собою лабіринт із перегородок, при відбитті від яких частина енергії газу переходить в тепло, а звук затихає. Прямоточние глушники: пристрій глушника В відміну від стандартних глушників прямоточні глушники мають набивання з мінеральної (базальтової) вати, яка ефективно гасить тільки високочастотні складові звуку, а низькочастотний шум спортивний глушник «пропускає» по прямій трубі практично без перешкод. Саме через це прямоточні глушники мають низький "голос". Звучання спортивний глушник задається його розмірами, кількістю й матеріалом набивання, а також діаметром і числом отворів у трубі. Недарма кажуть, що спортивний глушник «басить», «бубонить» або «гарчить».
|